If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Имам 2.4JTD съединителя си замина и искам да попитам има ли някой представа как стои въпроса с поставяне на керамични плочи и дали въобще има вариянт това да стане
Да забрави колегата керамика на JTD то, освен ако нема един гараж само с маховици
Абе по принцип е така нооо ако пък феродовия диск сложи такъв на който има пружини и там да накове керамиката може и да е по добре работата тогава, ноооо
има ли вариант да се смени и какъв се слага тогава?
Винаги има вариант но керамика с едномасов маховик, дори и притискатела да е с пружини на JTD звучи така http://www.youtube.com/watch?v=Vb9Z6O_Czow В общи линии материята е адски сложна за JTD на Алфа Ромео и всеки опит за заместване на разни неща по Клътча е свързано със солидни суми и неясен изход.
Винаги има вариант но керамика с едномасов маховик, дори и притискатела да е с пружини на JTD звучи така http://www.youtube.com/watch?v=Vb9Z6O_Czow В общи линии материята е адски сложна за JTD на Алфа Ромео и всеки опит за заместване на разни неща по Клътча е свързано със солидни суми и неясен изход.
Винаги има вариант но керамика с едномасов маховик, дори и притискатела да е с пружини на JTD звучи така http://www.youtube.com/watch?v=Vb9Z6O_Czow В общи линии материята е адски сложна за JTD на Алфа Ромео и всеки опит за заместване на разни неща по Клътча е свързано със солидни суми и неясен изход.
Керамиката е дават за коли с 600-800 КN въртящ момент и по високи обороти.Просто с печката ще трябва да се стартира по бързичко за да не загасне или ще потриса
CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500
Comment